• (PL) Teleskop Levenhuk Discovery Sky Trip ST80 z książką

Kurier / Spedycja 99
Dostępność 6 szt.
Waga 4.185 kg
Data dodania 2024-02-06

#zostańznami - kupuj online!

Zostaw telefon

discovery_logo_02

Discovery Channel informuje, bawi i inspiruje widzów na całym świecie, ukazując różnorodność i niesamowitość świata. Umożliwiamy milionom osób odkrycie i zaspokojenie swojej ciekawości. Discovery to fascynujące połączenie opowieści z różnych gatunków, w tym związanych z nauką i technologią, eksploracją, przygodami czy historią. Przedstawiamy także sylwetki osób, miejsca i organizacje kształtujące nasz obecny świat.

Z dumą przedstawiamy układ optyczny serii Discovery wyprodukowany przez firmę Levenhuk i zaaprobowany przez Discovery.

Teleskop Levenhuk Discovery Sky Trip ST80 z książką to wszystko, o czym marzy początkujący astronom. Niewielki teleskop refrakcyjny to idealny wybór do pierwszej przygody z obserwacjami przestrzeni kosmicznej, wypadami za miasto, a nawet astrofotografii na podstawowym poziomie. Interesująca książka "Kosmos. Niepusta pustka" zawiera wszystkie podstawowe teorie, które należy znać podczas obserwacji gwiazd. Przyrząd doskonale nadaje się zarówno do obserwacji Księżyca, planet i obiektów naziemnych. Za jego pomocą można łatwo zobaczyć obiekty głębokiego nieba, takie jak mgławice i odległe galaktyki. Najlepszy teleskop w swojej serii: maksymalne powiększenie wynosi 160 razy.

Teleskop Levenhuk Discovery Sky Trip ST80 jest łatwy w obsłudze, ponieważ jego tubus jest zamontowany na prostym montażu elewacyjno-azymutalnym umożliwiającym ruch w płaszczyznach poziomej i pionowej. Teleskop jest wyposażony w wiele akcesoriów optycznych: soczewkę Barlowa, okulary, lunetę nastawczą oraz pryzmat diagonalny. Zestaw zawiera także przystawkę do smartfonu do robienia zdjęć i filmów. Dobierając odpowiednie ustawienia, można odkrywać możliwości swojego pierwszego teleskopu i obserwować różne ciała niebieskie, rejestrować wyniki obserwacji oraz udostępniać je swoim znajomym. Niewielki wbudowany kompas ułatwia ustawienie teleskopu w odpowiednim kierunku.

Dużą zaletą tego teleskopu jest niewielki tubus. W porównaniu do innych refraktorów, jego tubus jest prawie o połowę krótszy. Ponadto teleskop można szybko i łatwo rozstawić. Jest przez to idealnym przyrządem na wycieczki, weekendowe wypady za miasto oraz festiwale dla miłośników astrofotografii. Przyrząd i akcesoria są wygodnie przechowywane w torbie, która zapewnia również ich bezpieczny transport. Stabilny, aluminiowy statyw z regulowaną wysokością jest wyposażony w półkę narzędziową i łatwo go dostosować do wzrostu obserwatora.

Najważniejsze właściwości:

• Najmocniejszy refraktor w serii Levenhuk Discovery Sky Trip
  • Niewielki tubus z wbudowanym kompasem
  • Do obserwacji przestrzeni kosmicznej w nocy oraz obiektów naziemnych w ciągu dnia
  • Łatwy w obsłudze, montaż elewacyjno-azymutalny
  • Wszystko, czego potrzeba do robienia kolorowych zdjęć: układ optyczny z pełną powłoką oraz przystawka do smartfonu
  • Zestaw wielu akcesoriów oraz bogato ilustrowana książka

Zawartość zestawu:

• Tubus teleskopu
  • Montaż elewacyjno-azymutalny
  • Aluminiowy statyw z półką narzędziową
  • Optyczna luneta nastawcza 5x20
  • Okular: K9 mm, 1,25"
  • Okular: K25 mm, 1,25"
  • Pryzmat diagonalny
  • Soczewka Barlowa o powiększeniu 3 razy
  • Przystawka do smartfonu
  • Torba do transportowania
  • Skarbnica wiedzy "Kosmos. Niepusta pustka"
  • Instrukcja obsługi i karta gwarancyjna
<table><tbody><tr><td>Marka</td><td>Discovery</td></tr><tr><td>Gwarancja, lata</td><td>10</td></tr><tr><td>EAN</td><td>5905555015392</td></tr><tr><td>Rozmiar opakowania (dł. x szer. x gł.), cm</td><td>66.5x26x14</td></tr><tr><td>Masa przesyłki, kg</td><td>4.185</td></tr><tr><td>Konstrukcja optyczna</td><td>refraktor</td></tr><tr><td>Materiał układu optycznego</td><td>szkło optyczne</td></tr><tr><td>Powłoka układu optycznego</td><td>pełną wielowarstwowa</td></tr><tr><td>Średnica soczewki obiektywowej (apertura), mm</td><td>80</td></tr><tr><td>Ogniskowa, mm</td><td>400</td></tr><tr><td>Maksymalne powiększenie, x</td><td>160</td></tr><tr><td>Liczba przysłony</td><td>f/5</td></tr><tr><td>Okulary</td><td>K9 mm (44 razy), K25 mm (16 razy)</td></tr><tr><td>Średnica tubusu okularu, cale</td><td>1,25</td></tr><tr><td>Soczewka Barlowa</td><td>3x</td></tr><tr><td>Szukacz</td><td>optyczna, 5х20</td></tr><tr><td>Statyw</td><td>aluminiowy</td></tr><tr><td>Wysokość statywu (regulowana), mm</td><td>560-1200</td></tr><tr><td>Tacka na akcesoria</td><td>yes</td></tr><tr><td>Sterowanie teleskopem</td><td>ręczna</td></tr><tr><td>Montaż</td><td>elewacyjno-azymutalny</td></tr><tr><td>Dodatkowe cechy</td><td>wbudowany kompas cieczowy (umieszczony na tubusie)</td></tr><tr><td>Materiał tubusu</td><td>aluminiowy</td></tr><tr><td>Poziom zaawansowania</td><td>dla początkujących</td></tr><tr><td>Poziom trudności składania i montażu</td><td>bardzo łatwe</td></tr><tr><td>Obserwowane obiekty</td><td>obiekty naziemne, planety Układu Słonecznego</td></tr><tr><td>Futerał/torba/plecak w komplecie</td><td>yes</td></tr><tr><td>Zaawansowany zestaw</td><td>yes</td></tr><tr><td>Pokrowiec/futerał/torba w zestawie</td><td>torba</td></tr><tr><td>Ograniczenie wielkości gwiazdowej</td><td>11.62</td></tr></tbody></table>
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis